jeremy sumpter and addie land

Ferrari landPort Aventura élménypark

A reggeli után egyből el is indultunk a Port Aventura élményparkba. Útközben kifogtunk egy alaposnál is alaposabb busz átvizsgálást, ráadásul mi voltunk nekik az elsők aznap, úgyhogy még a sofőr alsógatyáját is megnézték, hogy az idegenvezetőnk szavait idézzem…

LandscapeTátra, Kőpataki tó - Tarpataki vízesések túra, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Alapvetően ezért jöttünk ide, de ez a nap alapvetően meg is változtatta a hozzáállásunkat a Tátra szlovákiai szakaszához. Az előző nap felmentünk a tátralomnici kabinos felvonó alsó állomásához, az árakról tájékozódni…

LandscapeGúta (Kolárovo), hajómalom múzeum, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Nemrég ismét fotószafarin voltam Szlovákiában. Azon a környéken, ahol ilyenkor járkálni szoktam, már elég nehéz új helyeket találni. Most azért leltem néhányat, ezek közül az egyik ez a hajómalom múzeum. Néhány szó a község elhelyezkedéséről…

Schloß landsbergEssen/Kettwig, Schloß Landsberg, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Amint a Schloß Hugenpoet meglátogatásakor említettem, a városból a kastély felé ennek a kastélynak a parkolója mellett kellett elmenni. Visszafelé természetesen megálltunk itt (természetesen borult volt az idő)…

LandseeLánzsér

Lánzsér története: A várat stájer Erchinger-család építette a 12. század második felében 1173-ban. 1222-ben már Baroch fia Miklós tulajdona, majd miután ennek a családnak magva szakadt, a vár és a birtok a királyra szállt. IV. Béla 1263-ban…

Oszd meg ezt a keresést: jeremy sumpter and addie land